Atributii si sarcini pentru utilizarea casei de marcat
Atributii si sarcini pentru utilizarea casei de marcat
Sa emita bon fiscal pentru toate bunurile livrate, serviciile prestate sau bacsisurile incasate-
Sa nu emita bonuri cu o valoare inferioară pretului de vanzare a bunului sau tarifului de prestare a serviciului-
In cazul defectarii aparatelor de marcat electronice fiscale, pana la repunerea in functiune a acestora, va inregistra in registrul special, toate operatiunile efectuate si va emite chitanta pentru respectivele operatiuni si facturi, la cererea clientului-
Sa notifice imediat unitatii de service, defectiunea casei de marcat-
Sa nu introduca in sertarul casei de marcat alte sume in afara celor marcate cu bon fiscal sau primite la inceperea programului ca suma de serviciu pentru acordarea restului-
Sa nu emita bonuri fiscale continand date eronate-
Sa inmaneze bonul fiscal clientului si sa intocmeasca factura la cererea acestuia (amenda in acest caz este aplicata persoanei fizice) -
Sa intocmeasca “procesul verbal pentru corectie/anulare bon fiscal“ doar in cazul in care nu a inmanat bonul respectiv clientului. Dupa predarea bonului la client nu se mai fac corectii sau anulari-
.La ora inceperii programului de lucru va inregistra sumele de bani personali in registrul special de bani personali, pus la dispozitie de angajator
Nu va adauga sume de bani in plus fata de suma inregistrata la ora inceperii programului de lucru. In timpul programului de munca va putea cheltui din banii trecuti in registru doar daca detine documente justificative pentru sumele cheltuite-
In timpul programului de lucru, la solicitarea organelor de control, va prezenta si va justifica sumele de bani personali ( amenda este aplicata persoanei fizice) -
La inchiderea programului de lucru sa emita raportul Z care este unic si obligatoriu-
Sa deconteze suma incasata reprezentand valoarea din raportul Z-
:ATRIBUŢIILE ŞI SARCINILE DE MUNCĂ
Asigură implementarea şi menţinerea standardelor de păstrare şi depozitare a produselor, semipreparatelor şi preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare învigoare
Participă la determinarea necesarului de materii prime de comandat şi la realizarea comenzilor de aprovizionare
Preia comenzile de la clienţi şi asigură servirea acestora
Debarasează şi asigură curăţenia bucătăriei
Participă activ la întreţinerea ustensilelor de bucătarie şi a echipamentului din dotare
Ţine cont de perisabilitate, termenul de garanţie, de modul în care urmează să fie folosite ingredientele
Face prelucrările preliminare gătitului - sortează, curăţă, spală, divizează şi mai apoi găteşte - fierbe, frige, coace, prăjeşte
Îndeplineşte şi alte sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanţă cu necesităţile imediate ale unităţii
:RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI DE MUNCĂ
Răspunde de păstrarea în bune condiţii a ustensilelor şi aparaturii
Răspunde de respectarea normelor de igienă şi securitate a muncii
Răspunde de utilizarea resurselor existente, exclusive în interesul firmei
Respectă cu stricteţe igiena personală (halat, bonetă, încalţăminte) cât şi igiena bucătăriei
Utilizarea resurselor existente, exclusive în interesul firmei
Respectă Regulamentul Intern al societăţii
Zilnic recoltează probe din meniu pe care le păstrează în frigider
În funcţie de activitatea curentă a unităţii
salariatul va îndeplini orice alte sarcini dispuse de către conducere în legătură cu deservirea corespunzătoare a clienţilor unitării
.în funcţie de competenţele sale profesionale
:Atribuţii de SECURITATEA ŞI SĂNĂTATEA MUNCII ŞI A SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ
Să îşi însuşească şi să respecte normele şi instrucţiunile de securitatea sănătăţii muncii şi măsurile de aplicare a acestora-
Respectă normele de protecţia muncii şi de sănătate potrivit reglementărilor în vigoare având grijă ca şi angajaţii societatii să o facă-
Să desfăşoare activitatea în aşa fel încât să nu se expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională, atât persoana proprie cât şi a colegilor-
Să aducă la cunoşţintă conducătorului societăţii orice defecţiune tehnică sau altă situaţie care constituie un pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională-
Să utilizeze correct echipamentele tehnice din dotarea societăţii
:ATRIBUŢIILE ŞI SARCINILE DE MUNCĂ
Asigură implementarea şi menţinerea standardelor de păstrare şi depozitare a produselor, semipreparatelor şi preparatelor alimentare cu respectarea normelor-
igienico-sanitare în vigoare
Participă la determinarea necesarului de materii prime de comandat şi la realizarea comenzilor de aprovizionare-
Preia comenzile de la clienţi şi asigură servirea acestora-
Debarasează şi asigură curăţenia bucătăriei-
Participă activ la întreţinerea ustensilelor de bucătarie şi a echipamentului din dotare-
Ţine cont de perisabilitate, termenul de garanţie, de modul în care urmează să fie folosite ingredientele-
Face prelucrările preliminare gătitului - sortează, curăţă, spală, divizează şi mai apoi găteşte - fierbe, frige, coace, prăjeşte-
Îndeplineşte şi alte sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanţă cu necesităţile imediate ale unităţii-
:RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI DE MUNCĂ
Răspunde de păstrarea în bune condiţii a ustensilelor şi aparaturii-
Răspunde de respectarea normelor de igienă şi securitate a muncii-
Răspunde de utilizarea resurselor existente, exclusiv în interesul firmei-
Respectă cu stricteţe igiena personală (halat, bonetă, încalţăminte) cât şi igiena bucătăriei-
Utilizarea resurselor existente, exclusiv în interesul firmei-
Respectă Regulamentul Intern al societăţii-
Zilnic recoltează probe din meniu pe care le păstrează în frigider-
În funcţie de activitatea curentă a unităţii, salariatul va îndeplini orice alte sarcini dispuse de către conducere în legătură cu deservirea corespunzătoare a clienţilor unitării-
în funcţie de competenţele sale profesionale
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Coordoneaza activitatile din cadrul firmei, supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati-
Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii-
,Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantator -
parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte
Asigura circulatia informatiei-
Asigura rezolvarea problemelor aparute-
Evalueaza impactul activitatii-
Motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi-
Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane-
Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine-
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal-
Descrierea responsabilitatilor postului
Privind relatiile interpersonale / comunicarea-
Raspunde de rezolvarea prompta a problemelor de comunicare ce apar in cadrul activitatilor-
Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate-
Asigura un climat de colaborare intre toti angajatii-
Informeaza seful direct de aparitia unor probleme importante care pot avea impact asupra desfasurarii proiectului-
Fata de echipamentul din dotare
Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotare (softuri, internet, PC, copiator etc.) -
Raspunde de insusirea si respectarea procedurilor interne legate de utilizarea in conditii optime a aparaturii de catre intreg personalul din subordine-
Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea-
In raport cu obiectivele postului
Raspunde de gestionarea resurselor umane si materiale-
Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte-
Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari-
Acorda sprijin in evaluarea performantelor membrilor echipei pe care o conduce-
Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia-
Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri-
conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare
Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces-
Raspunde de relatia cu partenerii, clientii si beneficiarii-
Privind securitatea si sanatatea muncii
Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre toti membrii echipei-
Raspunde de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor din subordine-
Consemneaza rezultatul instruirii in fisele de instruire individuala, cu indicarea materialului predat, a duratei si a datei instruirii-